Yooo

Hello Bitches!
Det är Evelina som skriver. Från Rilfarna ni vet?

Lyssna på denna grymma låten medan ni läser.

Måste börja med att det var sjukt längesen jag bloggade! Över ett halvår sen som jag & Amanda bloggade på Rilfarna och jag tycker det är sorgligt att vi bara slutade för att vi blev ovänner. Vi verkligen hatade varandra, haha. Men så sjukt ovärt att vi blev ovänner & inte pratade med varandra över huvudtaget för ett halvår! Tänk hur kul vi kunde haft på hela sommarlovet, i LONDON o.s.v...
Men man lär ju sig på sina misstag, ellerhur?

För mig & Ideja går det grymt bra! Vi tränar massor för min grymma tränare Anna, och det går bara framåt helatiden. Även Anna rider henne en gång i veckan för att hjälpa mig med Idejas utveckling. Vi har hoppat flera hoppCR:er. Många har gått väldigt bra, och vissa sådär. Men vi fortsätter att träna ute på små tävlingar, innan vi börjar på dem "stora".
Jag kan även berätta för er att jag har gått & blivit dressyrnörd. Det har helt vänt om, först älskade jag att hoppa, och nu bara dressyr. Vill rida dressyr helatiden och att hoppa känns inte ens viktigt för mig längre. Fast jag hopptränar fortfarande, det är ändå kul och Ideja behöver det också. Men det är ju iofs bra, det är många som bara hopptränar utan att träna dressyr (för instruktör), vilket är värdelöst tycker jag.
Ska hitta några bra dressyrCR:er tänkte jag, så vi får prova på det också. Spännande...

Och lilla jag fortsätter plugga i skolan, allt är typ som vanligt. Vakna, skolan, stallet, hem, äta, duscha, sova. Det är så det är, och även försöka få in att plugga nu när vi har sjukt mycket i skolan. Häromdagen var vi ju på Svenska Mässan som ni säkert vet & kollade på många olika gymnasium. Jag skulle kunna tänka mig att gå;
* Vård & Omsorgs-programmet på Mimers Hus. Vill jobba m. vuxna & ungdommar.
e l l e r
* Naturbruksprogrammet på Sveriges ridgymnasium, Kungsbacka. Vill jobba med hästar, ta med mig Ideja och bo på internat där. Vore GRYMT.
Kommer bli jättesvårt att välja, inte långt kvar nu ju.



Det jag egentligen gör här är att jag skulle hälsa en sak från stackars Amanda som har problem med sitt internet, haha! ;) Ni kommer höra ifrån henne imorgon, så don't worry :D


/
Evelina



Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker också du ska blogga igen :)

2011-10-16 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0