Under the mistletoe with you

Har kommit in i en riktig musik-period där jag lyssnar på musik HELA tiden. Såfort jag vaknar, när jag gör mig iordning, när jag går till skolan, är i skolan, går hem från skolan, innan jag går ut i stallet, i stallet, när jag rider, när jag duschar, när jag fixar inför kvällen och innan jag somnar. Sedan så vilar jag från musik över natten. Vet inte vad som har hänt, innan har jag inte vart så beroende av musik, men nu.. GALET! Tur att jag har världens bästa musiksmak. Här är det nyaste tillskottet i min spellista på spotify ♥

Åh fy tusan vad jag önskar att jag vore den där tjejen!

Kommentarer
Postat av: Sara

så himla bra den låten asso! <3

2011-10-18 @ 17:36:22
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Lina Andersson

sååååååå braa!!!

2011-10-18 @ 21:23:40
Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

DU, jag vill också va henne!

2011-10-19 @ 13:08:11
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0