30 September

Kom precis hem från skolan, sköönt att busschaffören var på gott humör så han körde mig ända hem.. UNDERBART tror jag det stavas ^^. Om ca en timma kommer Ann-Sofie (mammas kompis) och hämtar mig, vi ska möta upp mami i Nordstan, ska köpa vinterjacka, halsduk, vantar & mössa.. Och kläder då såklart.. Är i behov av nya tjocktröjor!!!!
Därefter hoppas jag kunna fjäska att få åka till My One när vi ändå är där, vill köpa en matchande huva till mitt nya schabrak till Lucky.. Men för att se det måste ni kolla på Allroundponnies eftersom det inte är tillåtet med hästsnack förrutom det här då eftersom det handlar om stan, hahaha.. Komplicerat men!

Därefter ska Ida komma till mig och vi ska till Alex och Kevin senare ikväll.. Amanda har tvingat oss ;)
Linn ska nog också dit skulle jag tro, längesen jag träffade Kevin & Alex asså, typ April tror jag..? Careface jag vet.
Men eftersom ALLA tjatar på att jag ska ha en blogg utan hästar får ni ta del av den extremt intressanta delen av mitt liv. Enjoy my moments. Jaaaa, upp tidigt imorgon för att göra en grej som inte har med den här bloggen att göra, Ida ska joina och fota! :) KUL! Men får väl klippa bort den jag sitter på då eftersom detta är en icke-hästblogg.. ASSÅÅÅ!
Detta är SÅÅÅÅ svårt. Jag är en h**t-tjej & kommer alltid att vara. Svårt att skriva utan att nämna ordet h**t.

Jag hoppas du är glad nu LINA ANDERSSON.

Kommentarer
Postat av: lina

vadå varför får du inte blogga om hästar för? :o



jag e glad :D

2011-09-30 @ 15:01:18
Postat av: Isabell Petrusson

Lotta -_- haha xD

2011-10-11 @ 12:54:34
URL: http://ponnietjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0