André, kalas och hästar

Jag har lyssnat på André heeeela dagen och jag fortsätter ännu! Har fixat in låten på spotify nu, underbart! ♥
Efter skolan följde jag med Ida hem en sväng, vi busade med Sara (hennes lillasyster) och lyssnade på min André!

perfektion. <3

Red ut en snabbis förrut med Natta och Trevina på Luckyloken! Söthästen var pigg! På torsdag ska vi testa på en grej som vi aldrig har gjort förrut, men skriver inte ut det förrän på torsdag för vill inte ha några negativa kommentarer om dä! ;)

Kommentarer
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

SVAR: Det är bra, hur är det själv? :)

2011-09-06 @ 20:14:53
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0