Bläblä

Hej, jag är hemma idag för jag har feber och mår skit! Ömmar i hela kroppen och dunkar i hela huvudet, har slemhosta och det känns som att jag ska kräks. Ingen go känsla asså.. Jag gick och la mig vid 8 igår och sov till halv2 innan jag vaknade och var kallsvettig, därefter somnade jag till 4 och sedan till halv 7, vid 7 ringde mina alarm och då ringde jag mamma, jag känner att jag inte skulle klarat av en dag i skolan. Så somnade om till halv 9 när pappa lämnade Tiff och sedan somnade jag om till nu.. Nu måste jag kasta mig upp för å släppa ut hästarna. Jisses va sent de får komma ut idag. :/ nåja, ska spendera min dag i soffan med matteboken i högsta hugg, so-arbete och så vidare.

Ha en bra dag ni andra.
På bilden här nedan är det Lisa Ågren(min favoritbloggerska) och Golden Rainman! ;) Detta är bara en iPhone bild, har fler på kameran.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Krya på dig Josefsson! :(

2012-01-30 @ 17:21:25
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0