Dag 1 - Berätta om dig själv

Jag heter Amanda Josefsson, 15 (snart 16)år gammal, älskar foto, hästar och vänner, killar och ja, allt annat som en vanlig tonåring gillar ;) Jag är oftast en glad person, står på mig och tål inte skitsnack. Jag har två egna hästar som heter Qlementine och Lucky, och min mamma har en som heter Kiwi. Jag tävlar hoppning och gymkhana. Jag går på en friskola, som jag just för tillfället inte är nöjd med. Ska snart börja på gymnasiet och som första val står det estet/media. Mitt motto är: i'm just going to learn how to expect the lowest out of people i thought the highest of och everything happens for a reason.

Kommentarer
Postat av: Malou

Du glömde säga att du är jävligt underbar också?! <3 <3

2012-01-19 @ 18:12:30
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0