Dator på inlämning

Hej, min uppdatering har vart lika med noll, förlåååt men har haft mycket annat att göra & tänka på. Men nu är jag iallafall hemma från Sälen, kom hem inatt men då sov jag hos Ida. Efter skolan idag åkte jag, Evelina, Patricia, Matilda & Ida till Göteborg för att jag skulle pierca min navel, fysatan vad nervös jag var och jävlar vad ont det gjorde. USCH! ;o Om jag hade vetat att det skulle göra så grovt ont hade jag aldrig gjort det. Men nu är det gjort och jag skrek när han tryckte igenom nålen. FML. Hehe, nu kan jag knappt röra mig utan att det gör jävligt ont men det hade jag nästan räknat med.

Sedan gick jag, Matilda & Patricia till Macforum för att jag skulle lämna in min dator.. Hehe.. Var nervös även då, för att jag har ju smart som jag är råkat spilla en festis över datorn när den var uppfälld och igång, så det kom ner i hårddisken och det har nu skärt sig eller något.. Kan i princip räkna med att aldrig få återse den, känns kasst eftersom jag inte har hunnit lägga över alla bilder till min externa, glömde ju ta med den till sälen.. Bläääääkkk.

Nu vet ni iallafall vad som händer i mitt liv, på söndag blir det pay & jump på Billdal. :) Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0