En häst från varje kategori

Hade jag fått välja EN ponny ur varje kategori, som jag skulle vilja vara ägare till, utan mina egna då, så hade detta vart mina självklara val. Utan att blinka! Ironiskt så är nästan alla "blogg-hästar".

A-ponny
Andrea's f.d shettis Diameter.
Den här filmen är SÅ värd att se, kolla vilket band Andrea & Diameter hade. Otroligt synd att det finns missunsamma människor här i världen. :/


B-ponny
Sofia's f.d ponny Stenbroåsens Candy.
http://migrated.ifokus.se/uploads/06d/06dc868b7b17b1fa52a352cadb724fdb/maj1.jpg

C-ponny
Caroline's ponny Special.

D-ponny
En häst jag alltid har gillat, som jag verkligen tycker förtjänar denna platsen är..
Johanna's f.d ponny Chaboukie, vila i frid finaste hästen. ♥

Stor häst
Caroline's häst Patricks.

Kommentarer
Postat av: Moa

Candy är så fin!

2012-01-18 @ 18:53:24
Postat av: Anonym

Varför kan man inte se vidion?

2015-07-09 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0