Färgar & klipper håret

Just nu är jag hemma hos Evelina, och hon har klippt lite på mitt hår och nu håller hon på att färga det. Jag är übernervös eftersom det är första gången hon färgar någons hår, hehe... Well, får hoppas att det blir bra! :)
Jag vågar typ inte sitta med datorn ifalll det kommer någon färg på den, så jag är lite gangster. Men jag måste ju uppdatera min blogg! :) Bytheway ska jag fråga Josefine hur det går med min header, om hon har hunnit börja eller så ännu. :) Håller alla tummar jag har, dvs 2!..

BTW, ingen av er har väl missat världens bästa blogg? Klicka HÄR för att komma dit.

Kommentarer
Postat av: josefine

haha skrev precis till dig i chatten om det HAHA XD

2012-01-11 @ 21:02:09
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0