Förlåt-snack

Jag vet, bloggen har vart allt annat än uppdaterad den senaste veckan, men ibland blir det så och då får man nästan bara gilla läget.. Jag försöker allt jag kan, men ibland har jag ingenting att skriva vilket blir mest strö-inlägg vilket för mig är helt onödigt. Min mor åkte utomlands i lördags natt, och då sov Evelina hos mig den natten, dagen efter var Alaiso, Evelina & Asker hos mig, natten till måndag & tisdag sov Emelie hemma hos mig, natten till onsdag sov jag hos Emelie och på dagen åkte hon till Thailand i en månad. Natten till torsdag sov jag hos Evelina, och natten till idag (fredag) sov jag hos Malou med Sara, och inatt sover mina friendz här. Imorgon kommer mor hem igen :) Och jag ska på lan imon så sover över hos Joel, haha, jag har inte sovit hemma sedan tisdag. Yähää.
Nu vet ni hela min vecka, och nu kommer dagens planer.

Grymmeful bild, men här ser ni mitt nya hår iaf ^^

Först skolan, sedan hem och hjälpte SJ med Kiwison en stund, hon hade vart en jävel igår tydligen men snäll idag. Därefter fixade jag det sista för hästarna, Natta hade mockat <33333, och nu sitter jag här och väntar på att Patricia, Sara, Asker & Evelina ska komma. :) Vi ska se på Fredagen den 13:e tänkte jag, är typ rädd bara jag tänker på de.. Wooopa! Känner jag INTE. SJ kommer antagligen senare, hon är på Disney on Ice för tillfället. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0