GET A LIFE.

Jahopp, uthängd på en idiotisk skvallerblogg igen. Somliga människor bör skaffa ett liv snarast, jag förstår inte? Hur kan man på fullaste allvar hänga ut en människa, som de inte känner och inte har en aning om bakgrunden? IOCHFÖRSIG tog denna bloggare "bara" bilder på mig när jag var LITEN, så det rör mig inte så mycket i ryggen ändå, men på de människor som faktiskt är i den åldern de är nu då? Hur fan tror ni att det känns för dom?

Som tur är har jag satt bästa Hanne på detta uppdraget att anmäla denna bloggen. Jag själv förstår inte hur man gör eftersom jag är en blogg.se-bloggare medan hon bloggar på blogspot. Jag är oändligt tacksam!! Även fast det inte betyder så mycket för mig, ska fan inte folk få tro att de kan skriva & göra som de vill med MINA bilder och MIN text. Jag förstår inte ens hur man kan göra så. Är inte så jävla kul att få ett SMS på matte-lektionen idag att jag borde kolla den idiotiska bloggen jag blev uthängd på igår också. Jahopp, sedärja! Ett inlägg att jag tydligen inte kan rida en häst i form. Det värsta är bara att jag VET att det är någon jag VET som har den där bloggen, eftersom personen uppenbarligen läser min blogg, eftersom att det är bilder jag har lagt ut på MIN blogg, och ingen annan har lagt ut någon gång! :S Så om du driver bloggen ryttarmosaren, lägg ALDRIG mer ut bilder på mig utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet vem det är som driver ryttarmosaren.... Det är Davids flickvän..

2012-01-10 @ 18:48:40
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/
Postat av: Malou

Jävla idiot! Jag förstår bara inte vad personer har för problem som hela tiden ska sitta och leta fel på en person, har dom inget liv eller??! BLIR GALEN!

2012-01-10 @ 20:16:31
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0