Go´morron

Hej bloggisch!

Jag har precis vaknat och ätit pannkakor till frukost. Snart kommer mamma och då ska jag åka hem för att rida Lucky. Får se hur det ska gå att rida honom utan att få skitont i magen men haha.. Eftersom det är snö kanske jag kan tvinga någon att fota oss i snön. Häähä. Ska sedan fixa iordning honom och packa inför pay and jumpen imorgon, samt fixa vägbeskrivning os.v. Jag har ännu inte bestämt outfit, men det ska INTE vara JW-schabraket och det, även fast jag älskar den outfiten högt så hade jag den på Troya och på Östergård, nu får det allt vara nått nytt ;) Funderar på gult eller grönt, men får se vad han passar bäst i.

Jag ska försöka blogga lite mer nu, jag ska nämnligen tvinga pappa att jag kan få ta med mig denna datorn hem till mami, bara till måndag då jag ska fråga Linn om jag kan låna hennes macbook som hon ändå inte använder, den ligger i mitt skåp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0