Hemma efter en lång dag

Hej jag vet att jag är sämst och inte borde ha en blogg, men det har jag i vilket fall. Jag uppdaterar typ aldrig men just nu är anledningarna

1) Jag har ingen dator med mina bilder som jag förstår mig på.
2) Jag har feber
3) Inget kul att skriva om
4) Ni som kommenterar verkar vara lite.. off?

That's why. Men nu är jag iallafall hemma efter en lång och plågsam dag på Billdal. Första klassen (70cm) gick det inte alls bra, fick inte igång honom på framridningen så som jag behöver pga att det var otroligt mycket folk & otroligt lite plats. Så kunde inte gasa på honom vilket resulterade i en seg och trög Lucky. Inne på banan försökte jag få igång honom så gott jag kunde, och fick över honom på ettan, ett stopp på tvåan och sedan ett stopp på fyran innan han kom igång över de 4 sista hindrena. Kommer film.

Andra rundan (80cm) fick jag igång honom mer på framridningen, men inte så mycket jag skulle behöva. Så in på banan och jag märkte att han inte sög mot första, så fick driva som tusan men blev ett stopp. Därefter rullade allt på ordentligt och han ökade farten efter varenda hinder, då kände jag minsann igen min lille tok ;) Kommer film.

Och som ni säkert vet så var Lisa Ågren och Golden Rainman där! :D Jag har alltid haft en crush på Ragge och att få se honom IRL var sjukt, han var om möjligt ÄNNU finare än på bilderna. Smygfotade en bild på dom, haha..

Nu har jag antagligen feber så ska in i duschen nu och duscha ett par timmar. Sedan ska jag sova, är sjukt trött och jag har ont överallt, måste ändå till skolan imon så får göra allt jag kan för att bli frisk. Kommer bilder + filmer såfort jag orkar ladda in dom till datorn, oki?

Kommentarer
Postat av: josefine

När skulle din mamma lägga in pengar? :)

2012-01-29 @ 17:31:08
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0