I skolan

Hej på er babes. Jag är just nu i skolan och jag har SO, otroligt tråkigt. Jag, Malou och Sara somnade sent inatt och jag var otroligt trött i morse. På något vänster lyckades vi alla tre stänga av alla våra alarm vi ställt på alla tre telefoner. Smidigt?! Nej. Så vi vaknade halv 9, vi börjar tio i 9. Stressigt, stressigt! Vi missade bara mentorstiden, så det gjorde inte så mycket. Lärarna skrattade bara åt mig för att jag "alltid" försover mig -.- Vilket jag inte gör. Men ah, borde lyssna på A-F, men hon pratar så sjukt mycket att jag tappar intresset såfort jag hör henne prata om detta. Vill bara sätta igång med vårat arbete nu, så det kan bli färdigt. Woooopa!

Är DÖkär i min nya design. Jossan är så awesome. <3

Idag ska jag ha mys med mina brudar, Pattefnatte, Äwä, Askeeer och förhoppningsvis Åke & Maloij :)

Kommentarer
Postat av: Malou

Såå fin! <3

2012-01-13 @ 17:22:34
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0