Marabou

Sommaren 2010 var en 3årig b-ponny Marabou i mitt förra stall, ägaren sa att jag gärna fick hjälpa till att rida in honom, så ett par gånger satt jag på honom. Han var jättesnäll de första gångerna.. Men sedan blev han ett monster! Haha, nej, men han bockade som en GALNING och jag hade inte en chans att sitta kvar. Jag minns att Asker var med mig och skulle hjälpa mig en dag, det slutade med att jag flög av två gånger. En annan dag var Evelina med mig och skulle få testa rida honom. Hon flög av det första hon gjorde, trots att jag höll i honom och allt. Som tur(!) är så blev varken någon av oss skadade och han blev till sist bytt mot en shetlandsponny. Ägaren hade köpt honom till sin dotter, men hon fick en shetlandsponny istället. :)


Jag vet att jag är för lång för b-ponny, men jag vägde inte för mycket.

Vet någon vart Marabou befinner sig? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: agnes

Hallå! Jag vill inte låta tjatig och sur, men hur går det med att fixa min blogg? Innan jul sa du ju att du skulle fixa den men du har inte hört av dig mer... Vill gärna kunna byta snart!



Kram Agnes.

2012-01-07 @ 16:34:01
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: Hanne

Skulle gärna se en uppdátering på dina schabrak du har, du gjorde en på Rilfarna och jag gissar att det är fler nu haha xD

2012-01-07 @ 22:19:52
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0