Min helg

Fredag; Skolan, Sara, Evelina, Patricia, Asker, Ida sov hos mig.

Lördag; J & B kom hit och red, städade i massor, Ewe kom hit och vi drog upp till Ylvas inflyttningsfest, var där i ett par timmar och hade urkul, sedan vid 11 tiden drog vi till Joel, körde vilse och sedan hittade vi. Hahaha, filmkväll och vid 5 tiden så drog vi hem till Evelina, pratade läänge och sedan sov vi.

Söndag; Jag vaknade vid 1 tiden, Eve sov, mamma kom vid 3 och vi åkte till Kungälv och handlade. Fixade för hästarna sedan när vi kom hem och därefter fixade jag hemma, duschade os.v.

Ett år gammal bild, tack gode gud för att man förändras.

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

söt bild ju! :)

2012-01-16 @ 17:43:26
URL: http://blixtenmclina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0