Morning sunshines

Hej babes, jag har just gått upp, men jag har vart vaken ett tag. Idag kommer min mamma och Ulf hem, men jag ska antagligen iväg på lan, vet inte hur jag känner. Är så jävla trött och att jag inte har hunnit träffa mamma innan. Men japp, you will see what I'm doing tonight. Känner mest för att vara hemma men har ändå "lovat" mina vänner att vara med dom.

Igår så var jag med mina flickor, de är bäst! Jag var allt annat än på topp igår, fick äntligen prata ut med en person som jag mått så sjukt dåligt över, men nu är det en helt annan känsla då jag vet att han bryr sig om mig och tänker på mig. :) ♥ Känns bra, men nu är det löst! :D

Kommentarer
Postat av: Malou

Gud vad kul att ni pratat! :D <3

2012-01-14 @ 16:06:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0