Myskväll med världens bästa syster

Var ute och fixade hos hästarna efter förra inlägget, min syster är snart här och vi ska kolla på Twilight, äta räkmackor och bara chilla. Jag är trött efter en låång vecka med otroligt lite sömn, så ska bli skönt att lägga sig tidigt och gå upp normal tid. På tisdag börjar ju skolan, så jag känner lite FML känsla. Får bara göra det bästa av situationen och nu är det ju 2012, mitt & möjligheternas år. Jag ska verkligen skriva dagbok varenda dag, alla mina tankar ska finnas i denna älskade bok. Varenda en av dom, och ingen ska någonsin få läsa dom.

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt! älskar att ha mys kvällar och bara prata och mysa liksom ;)



sv: tack du med! :D<3



kram

2012-01-08 @ 22:48:08
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0