Mandieh


Låten är kärlek! ♥

2012 är mitt år, så är det bara. Jag ska göra detta året till det bästa jag någonsin vart med om, ifall det eventuellt blir det allra sista vi lever. Jag ska våga ta risker, våga chansa, våga stå för mig själv och göra det jag vill, jag ska inte göra saker enbart för att göra andra lyckliga, jag ska fightas bredvid mina vänner och veta vart jag har varenda en. Pratar folk bakom ryggen på mig, kan de förvänta sig att jag inte kommer acceptera det längre. Nu är jag ett år äldre, ett år mognare, ett år klokare.

Haha, überglad tjej från London! ;)

Life is short, so live it up, drink it down, laugh it off, avoid the bullshit, take chances and never have regrets. Because at one point everything you did was exactly what you wanted.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: åå vad kul, hoppas vi ses :D

2012-01-10 @ 12:58:13
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0