Ridlektion 4 Januari

Haha, jag kan på fullaste allvar inte förstå hur jag lyckas gång på gång att glömma av mitt lösenord till mina youtube konton. Så nu fick jag skapa ytterligare ett. Nu har jag 3 stycken, woopa! Du som kommenterade att du ville ha fler videosar, jag lovar att jag ska fixa det. Har blivit dålig på det nu på senare tid.. ;) Sålänge har jag massor av videoklipp på min videofy.me eller HÄR eller HÄR!

Rilfarna - MrsMandieh - Mmandieh <- är min nya! :)

Träningen idag blev flyttad till 12 istället så jag blev otroligt stressad och fick hoppa upp ur sängen och springa och ta in Lucky. Han brukar typ aldrig vara lerig, men just idag när jag har mindre än en halvtimma på mig att göra iordning honom så är han ett lertroll. FML. Så fick stressa så mycket att jag typ mådde illa, haha usch.. Hann iallafall i tid till lektionen och det gick så JÄVLA bra va! Han var kung! Han var som ett gummiband, helt mjuk i hela kroppen och det var så härligt, ville aldrig sluta rida. :D Häähä. Vi jobbade på framåtbjudning, skänkelvikningar och bommar. Fick räkna galoppsprång os.v. :) SUPERNÖJD säger jag bara.

Jag vet att det är astråkigt att jag lägger upp denna bilden ofta, men jag finner inga ord för hur fin jag tycker att den är. Den är perfektion på alla sätt & vis, gash. Fina prinsen! <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Gud vad kul att det gick så bra! :D <3

2012-01-04 @ 20:00:02
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0