Tieco

När Qlempan blev halt ett litet tag hösten 2009, fick jag rida min f.d gymkhanatränares c-ponny Ticko som precis hade blivit valack ;) Han var 8 år då om jag minns rätt, och skulle tränas i gymkhana. Jag red dressyrlektion för Nathalie en dag på honom, här är lite bilder från det :) Jag var så kär i honom och blev jätteledsen när han såldes. En underbart go ponny jag GÄRNA hade velat köpa. Helt sjukt vad jag saknar när man var liten, kunde se liten ut på en liten c-ponny, och bara chilla.. Nu är det helt annat..


Grymt hård hand.



Jag har för mig att han såldes till en ridskola som ligger väldigt långt från Göteborg, typ Lysekil eller något sådant..?
Men om någon av er vet vart han befinner sig blir jag oerhört glad! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej, jag hade honom på ett ridläger på alleby sommaren 2009. Men sedan vet jag inte var han tog vägen :(

2012-01-09 @ 09:41:36
Postat av: Jonna

Hej! vill bara informera dig om att Ryttarmosaren har lagt upp en utav dem bilderna på dig och den ponnyn, borde polisanmälas, du verkar jätteduktig, kram!

2012-01-10 @ 10:38:23
URL: http://jonnaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0