W T F ?


Jag måste bara få LOL:a detta, seriöst? Hur kan det vara kul att sitta och leta upp bilder på internet, redigera dom så att ryttarna ser ut att vaa sjukt förstora för sina hästar? För det första finns det folk som tar illa upp (jag bryr mig inte så värst mycket eftersom att Linus var en ponny jag inte var förstor för) men jag menar, det fanns fler människor som blev uthängda i en idiotisk blogg som kallar sig för ryttarmosaren. (inte ens värd en länk). Jag har iallafall anmält både ryttarmosaren och bloggen som gjorde dessa bilder. Jag tänker inte acceptera sådant här.

Kommentarer
Postat av: Lovisa N

Seriöst, nolifers...!-.-'

2012-01-10 @ 08:59:44
Postat av: Elina

ööööööh! ah för så har du nog sett ut!

länka bloggen!

2012-01-10 @ 22:17:24
Postat av: Rebecka

Det är rätt.. De/hon/han som driver den bloggen är en äkta nolifer som bara vill ha uppmärksamhet. Bra att du sätter ner foten och anmäler.. Hade jag gjort om något hänt mig!



Förresten, jättefin header! :D

2012-01-13 @ 22:50:51
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0