Waaaa (Malou-skrik)

Haha, jag tänker Malous skrik i huvudet när hon gör något äckligt hahhahahaa. Okej, det lät fel. Men när hon t.e.x trillar i hästbajs hon gjorde för någon vecka sedan, sånt skrik! Höhöhö. Det är nog det enda som får mig på bra humör just nu. Jag är så jävla trött att jag är arg. Jag somnade trots allt försent igår, men på något sätt hade jag ändå räknat med det, från att gå från 8 på morgonen till 2 är ändå ett stort steg. Ikväll blir det absolut senast halv 12. Jag SKA hålla det, för att jag hatar när man går upp och är så trött att man känns febrig. Iallafall är jag uppe, sminkad, påklädd och håller på att äta frukost. Usch, jag hatar att äta frukost såhär tidigt, så är bara lite yoghurt. Jag är inte biggest fan av skolmaten, så måste äta något innan middag ikväll lixom.. ^^

Efter skolan ska jag möta upp Slem vid Oasen och vi ska simma, sedan kolla på Dear John tror jag(?) och äta mat. Sova där inatt, och imorgon åker hon till Thailand, varför känns det som att jag är den enda kvar i Sverige?

Hahah, gammal bild jaoooo!

Kommentarer
Postat av: Malou

HAHAHAHA vadå Malou-skrik?! HAHHAHAHA DAGENS! :D

2012-01-10 @ 08:16:49
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Melina

Älskar verkligen din blogg! Har du någon bildlänk? :D

2012-01-10 @ 20:38:00
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0