Fullsmäckad dag

Hellosan!

Jag sitter just nu i Emmas kök och jag har precis vaknat.
Mamma hämtar mig snart och vi ska åka och handla för idag ska jag ha ett litet mini-kalas för min syster som ni hittar HÄR och hennes pojkvän som ni hittar HÄR. <- Tror det där är rätt adress för den där filuren. Haha!
Nu ska jag äta frukost och sedan fixa iordning mig. Sitter här med sovshorts, min klass-hoodie, osminkad & med boll på huvudet. Charmigt. Ikväll blir det rida Luckyson och vet ni vad? Min tränare frågade mig igår om jag ville tävla med GFRK på tävlingen nästa helg, så japp, det ska jag. Ett lag jag aldrig ridit med förrut, men de har världens goaste lagledare så kommer nog bli superbraaa!

Kim som hon heter har två hästar hon tävlar gymkhana på, Castor & Television (TW). Hon har tävlat i Scandinavium på GHS flera år med Castor. :) Hon är uuursnäll och jag gillar henne verkligen. :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Thai way heter hon vet inte hur hon stavas dock :)

2012-06-11 @ 16:04:41
Postat av: Amanda

svar; i know, men Annie kallade henne alltid för Television så de sitter fast i mitt huvud, haha..!

2012-07-02 @ 19:38:27
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0