Gymkhanaträning 6/6

Första gymkhanaträningen på evigheter, har inte ridit gymkhana sedan den 21 Maj, och ja, det är lång tid från att träna en gång i veckan och tävla varannan helg. ;) Det gick iallafall jättebra trots att det var på gräs och Lucky har gräsmage ;) Hehe. Han var lite slö om man jämför med vad han BRUKAR vara. Men han har ju som sagt gräsmage och när Lucky är slö är han i själva verket inte slö som Qlempan, utan lugn. Haha! Svårt att förklara men iallafall, jag hade att kämpa med iallafall. Upphoppen satt som en smäck, trots att han drog järnet med mig.

Jag är jättenöjd, och jag väntar med SPÄNNING inför vad Frida har för laguppställning till Nissecupen (16-17 Juni tror jag). Jag vill så innerligt jävla gärna vara med!! Håll alla tummarna för oss! Det är x-tra kul att tävla Nissecupen, för då är det lag från Norge, Danmark & ja, utomlands! Förförra året tävlade jag ihop med Norge. Det var kul ;)



Min mamma som fotat bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0