Home again

FÖRLÅT x228974528947 FÖR MIN KATASTROFALA UPPDATERING DE SENASTE DAGARNA.

Men nu är jag hemma och kan blogga från datorn istället för okommenterbara, snabba blogg"sms". Kan berätta vad jag har gjort under mina busy days in town. ;) Drar hela veckan för er så ni hänger med.

Måndag
Skolan, kom hem med Patricia, packade, åkte till Patricias stall för att fixa hennes ponny Tjalle och sedan åkte jag med när hon, Rebecka och deras mamma skulle iväg med Tjalle till ett Alé djurspa typ. :) Sov sedan hos henne.

Tisdag
Var på ungdomsmottagningen med skolan, kom hem, Ellen följde med och fick rida på Trevina, hovslagaren var här och jag var med Ellen hela kvällen, åkte hem till Evelina vid 10 tiden och hade deep-talk för att peppa henne. <3

Onsdag
Red ut med Malou på Trevina, chillade resten av kvällen. Tror jag bloggade rätt bra då va? :)

Torsdag
Var i skolan till 12, åkte till Göteborg för min kusins utspring, kom hem, fixade mig och drog vidare till nästa student, min syssling Maja. Var där till 8 och vid 9 skrittade jag ut på en pigg & glad Lucky.

Fredag
Skolan, red Lucky & Trevina, sedan kom Evelina hem till mig, vi chillade hela kvällen och snackade bara.

Lördag
Red Lucky, fixade mig och drog in till staden med mina brudar och mötte upp Emma, åt på resturang och sedan tillbringade vi natten i Emmas lägenhet.

Söndag
Kom hem från Emmas lägenhet, köpte jordgubbar, bloggar, rida Lucky, skriva färdigt två arbeten och sedan fixa mig inför ytterligare en skolvecka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag försöker få sålt lite hästgrejer, jag behöver inte dem nu när ponnyn är såld :( Vore jätteroligt ifall du ville kolla! Alla priser är dessutom sänkta nu ;)

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/june/bloppis.html#comment

Kram Elin

2012-06-03 @ 20:41:57
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0