Min vecka

Måndag
Skolan, Evelinas födelsedag, red Lucky på ängen, jagade Trevina i ett år och pluggade.

Tisdag
Skolan, hade nationella prov i Matte, fick reda på mitt mattebetyg (klarade mig trots ett IG på Nationella prov) och mitt bildbetyg (behöll mitt VG). Emma kom hem till mig, vi snackade massor och vid 11 red vi ut på Lucky & Trevina, red runt Kärna och kom hem vid 1 på natten.

Onsdag
Vaknade vid 12, ledig från skolan. Kollade Pretty Little Liars, chillade, färgade håret svart igen, gymkhanaträning, fixade mig för natten.

Torsdag
Skolan, staden med Matildus, rida, träna, chilla.

Fredag
Halvdag i skolan/ledig från skolan, kolla på Sannas utspring, hem till Evelina, fira Sannas student & Evelinas kalas.

Lördag
Rida, fixa mig, hem till Emma, heheheh ^^

Söndag
Om allt går som jag vill- spetsgruppsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0