Everything I do, I do anything for you

Tjenare på er babes!

Jag har varit hemma i ca en timma och chillat framför ett avsnitt Gossip Girl. Jag är helt fast!! Vet inte vad jag gör när säsong 4 har slutat, för kan inte ladda ner säsong 5 ännu! OMG.. Som tur är så kommer första avsnittet av Pretty Little Liars på onsdag, TAGGA!!!

Jag försöker med hjälp av tankekraft få det att sluta regna ute för jag har två hästar på schemat idag. Lucky och Trevina. Förresten var det så mysigt att hoppa upp på mitt krutpaket igår. Jag har saknat honom! <3
Vi red på ängarna bort mot Malou och vände efter halva. Lucky var over the rainbow och han ville galoppera! Haha, men han fick snällt finna sig i att endast skritta, goingen! <3

You're my sun when the rain is falling, you're my moon when the night comes
You're the air that I'm breathing, you're the one that makes me believe in destiny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0