901 inlägg

Detta är det 901:de inlägget! Yeeyy! Hur mycket är det på ett år? Eller ah.. 11 månader? 82 stycken! Woopa! Jag har alltså gjort 82 stycken per månad, vilket inte stämmer så bra men på ett ungefär.

Iallafall var jag ute och red med Natta & Ida förrut. Vi red i skogen och byggde där upp tre hinder vi hoppade några gånger var. Kiwi hoppade även för första gången. Nu inväntar jag Evelina och vi ska dra vidare till Askerpasker, myskväll ska vi ha! :) Tjejsnack (utan skitsnack eftersom vi är strängt emot det) och bada i havet! :D

Så, puss på er, detta är sista inlägget för ikväll skulle jag tro!

Åh vad jag INTE saknar mitt blonda hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du var fin i blont hår!

2012-03-24 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0