Come back to me like you would if this was a movie


Här är jag, dagens outfit. Svart som alltid. Jag gillar ju inte så mycket att sticka ut ;) Så dagens outfit i le Göteborg blir svarta converse, svarta byxor, svart tröja, vitt linne, svart skinnjacka. Yäh. Jag ska snart ta bussen in till Götet med Evelina och fixa lite ;) Haha.. Nej men vad vi ska göra där är ännu oklart. Sedan ska jag till mina fina Idor och vara med dom, även sova med dom. ♥ Blev en väldigt jobbig dag, men så är det när man har kaos i huvudet och vill göra allt på en gång. Jag vill ha fler timmar på ett dygn och längre helg!!

Så ja, vi hörs imorgon. Satan vad min blogg har blivit gles & tråkig på sistonde, men jag har ingen tid! DET ÄR VÅR och man ska inte sitta inne och mögla. Puss babes, jag älskar er att ni fortfarande är här och läser trots att min blogg är så jävla tråkig för tillfället. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <- Alla dom är till er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också ha längre helg ;)

2012-03-31 @ 19:17:45
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Malou

Fiiiiin du är!<3

2012-03-31 @ 19:30:35
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0