Dag i bild


Jag & fina Linn på mentorstiden, trååkigt hade vi & jag ser hel galen ut på bilden, därför får ni bara se snyggis-Linn!

Satt med SJ, Malou & Evelina på matten och kollade hur jag skulle se ut i emo-lugg, ska INTE klippa lugg så no worries.

Jag kommer bli ihjälslagen av den här bilden, men hur söt är hon inte?! :D Så den är värd att få ligga här. Du kan tacka mig imorgon Ida ;) Iaf följde pluppen med mig hem och jag lekte lite med hennes ansikte :D

Klädde upp Lucky i sin fina cerise outfit, stilig pojke ;)

Red ut :)

Bilden får tala för sig själv.. :3 (Evelina förstår..)

Jag lagade mat! Wooohoo, #vuxenpoäng, jag lagar aldrig sån här avancerad mat ;) Det ser grovt äckligt ut på bilden men det är iallafall veg. pyttipanna ^^.

Därefter duschen och nu ligger jag i sängen och bloggar.

Kommentarer
Postat av: Malou

SMIIIILLA!!!<3

2012-03-14 @ 08:15:47
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mår megaskit.

2012-03-15 @ 16:55:58
URL: http://nattstad.se/evelinanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0