Dagen i text (och en liten bild) 1/3


Bild från igår!

Världens bästa Ida har idag lånat ut sin macbook till mig, jag förmultar snart bort om jag inte får min! o.O Men med mac är det mycket lättare att fixa med bilder os.v, så snart kommer bilderna från gymkhanaträningen igår. :)

Idag har jag iallafall varit i skolan och haft den flummigaste dagen i mitt liv, jag har inte gjort ett dugg seriöst haha. Hade iof inga seriösa lektioner (förrutom NO:n), men på engelskan så skulle vi skriva någon tråkig text om prinsessan Estelle (jag tycker hela kunga-grejen är så sjukt överdriven från början och detta med bäbisen har gjort det hela till en sån stor & pinsam grej att jag skäms för att tillhöra Sverige). Haha, jag har väldigt starka åsikter om detta och det fick minsann min lärare veta också. Höll sedan på att somna på NO-lektionen men höll mig vaken genom att skriva roliga lappar med Amanda! Därefter lunch (höll på att kräkas) och sist trippel-pass i musik♥ Var dock dö-oseriöst ett tag men fick ändå spelat igenom en låt... Kunde iof den innan men ^^.

HEMFÄRD OCH UT I STALLET FÖR ATT RIDA MONSTRET;) Han var piggelin! Red ut på hacket barbacka och daamn vad han ville springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0