Förkyld + stalljobb

Hello bloggisch. Jag sitter just nu hemma och väntar på att min lasange ska bli färdig. Nu tror ni säkert att jag är en sån där supertjej som är megabra på att laga mat, men så är inte fallet. Utan lasagnen är färdiglagad och ska bara värmas i micron. Yäy. Nej, men jag är faktiskt megabra på att laga mat, jag har faktiskt mvg i hemkunskap.

Jag har vart ute i stallet i ca två timmar och fixat allt för Qlempan, Lucky, Moa och Trevina. Jag har putsat alla Luckys utrustning och tvättat skydden. Även ströat och fixat hö i transporten. Jag är rätt effektiv idag känner jag. Medan jag höll på med skydden började min mage skrika som satan, så gick in och nu sitter jag här. Väntar på maten.

Kass cam-bild ut genom fönstret. Ser ni prinsen uppe på berget?

BTW
så har Julia gjort en ny header till mig, snygg inte sant?! Är skitnöjd!

Kommentarer
Postat av: Malou

Asaaanice!!!

2012-03-24 @ 23:05:47
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0