Glad..

Hellosan, jag är så sjukt trött idag. Trött i huvudet, är inte trött pga för lite sömn utan jag är TRÖTT på allt i skolan. SÅ tråkigt är det här! Imorse hade vi engelska prov som kändes bra, sedan dans som gick sådär ;) Haha det är jobbigt att komma igång med rytmen. Men det löste sig :) Dansade pardans med Vidar. Mhmm,.. Sedan var det vatten till lunch, också mysigt.

Nu sitter jag och är dum mot Malou, men jag har så jävla tråkigt att det är det enda som är roligt. HAHA :D Nej....... Idag ska jag på disco för alla barn, wehoooo! Sedan sleepover hos Matilduuuuuuuus ♥ Muwsigt.






Japp.. Som sagt.. Jag har TRÅKIGT.

Måste lägga ut denna också, Matilda kommer d ö d a mig men jag får leva med det :)

Söt... :D

Kommentarer
Postat av: Malou

AMANDA DU LOOOOOVADE ATT INTE LÄGGA UPP DEN BILDEN.... :(((

2012-03-17 @ 11:40:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0