Gymkhanaträning 7/3


Idag var jag och Lucky på gymkhanaträning i detta jäkla snöskitväder. Våran outfit var ett blått schabrak med röd/vit passpoal, svarta skydd med ludd och röda boots. Han var jättepigg och vi satte varenda växling utan en, men det var pga att jag & Sofia inte kom tillräckligt nära varandra. Jag är helt uppspelt över att vi satte Hi-Lo som vi innan har haft problem med då han är hög och inte riktigt fattat hur svängen ska vara, men nu satte vi båda svängarna BÅDA gångerna! Klockrena svängar, så jag kunde tillochmed ta bollen i full fart! Evelina tränade Kiwi och det gick AWESOME! Förhoppningsvis joinar de vårat lag till Bohuscupen, om inte Kiwi & fölisen tar skada av det, så det ska vi kolla upp. :) Annars blir det Bohuscupen även för Ewe & Kiwi den 25 Mars.

Frida (min gymkhanatränare) frågade om jag ville komma på spets-gruppsträning på söndag! Vill bara dö här. Spetsgruppen är därifrån de tar ryttare till VM/EM/NM/Scandi os.v. Så får hoppas mamma kan köra oss dit. :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Mysig bld :)

2012-03-09 @ 18:29:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0