Helgen

Hello!

I fredags tog mamma hästarna och jag åkte med Julia och Ellen hem till Julia. :) Där chillade vi, snackade, och gjorde andra saker haha! ;) Mysigt var det :D ♥ Vid 8 så kom Ida & Matilda och "hämtade" mig med bussen, och vi åkte till Backaplan och åt på mcdonalds. Sedan tog vi bussen hem vid 9 och hemma hos Ida så pratade vi x2957. Skrämde upp oss rejält med att berätta läskiga saker för varandra. Haha..

Skulle egentligen ridit ut med Malou igår, men mamma smsade vid 7 tiden att hon skulle rida Lucky, så fick bli ytterligare en hästfri dag. Jag var hos Ida till 4-tiden och vi chillade, kollade lite BB (som jag nu har börjat följa!). Därefter åkte jag hem, åt och vid 6-tiden kom Ida hit! :) Vid 8/9 kom Evelina, vi kollade Vampire Diaries och sedan The Last Song. Vi somnade vid 2 typ.. :p

Idag vaknade vi alla tidigt, och Evelina var tvungen att åka för att ta ut hästarna. Jag och Ida kollar nu på Vampire Diaries (längtar tills hon är där jag är!!!!), sedan ska vi rida ut. Ska byta hästar, så hon rider Lucky och jag rider Kiwi. Sedan ska jag ta några kort på henne & Kiwison också. Synd bara att det är lite smådisigt ute, men klockan är ju "bara" 11 så det blir väl bättre snart. :) Ska åka till Kalle sen, kolla på sex and the city med Evelina & Samueeel.


Kommentarer
Postat av: Ida

snygg ryttare och snygg häst! <3

2012-03-04 @ 17:47:31
URL: http://horseandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0