Hemma

Godmorgon ♥

Jag kom precis hem från Matilda, sov hos henne inatt och det var urmysig kväll tillsammans med Emma och Evelina också. Nathalie hämtade mig och nu ska jag byta om till ridkläder för att sedan rida balans-träning för Natta i paddocken på Trevina. By the way så är Lucky inte halt längre! :D Ikväll ska jag sova i min systers lgh med några av mina vänner.

Men snart kommer Nathalie få ryck på att jag segar mig, chiao!
Kameran åker med!

Dagens outfit:
Blå/rosa piké
Jeans ridbyxor
Rosa KL strumpor
Horze jacka
Tretorn / Läderstövlar

Kommentarer
Postat av: Malou

GUD VAD KUL ATT LUCKYSON ÄR BRA IGEN!!! :DDDD <3333

2012-03-17 @ 17:54:49
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0