I skolan


Ful bild från igår.. ^^
Nu är jag i skolan, första lektionen har vi haft extra engelska, men jag jobbade SO istället. Duktig jao.
Idag ska jag rida Lucky suuperfort innan Maja kommer för att hjälpa mig att plugga matte, jag behöver verkligen hjälp. Nu börjar snart nästa lektion som inte är mindre än matte med Petra. Usch & fyfan, matte i skolan är något av det värsta jag vet. Jag kan inte koncentrera mig i skolan, det går inte! Sjukt jobbigt..

Efter lunch idag så ska jag göra min labb på np i no. Tjena, nervös tjej. Nu ska jag vara social med mina vänner istället för att sitta och dega framför min datorskärm.. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina hästar du har !!

2012-03-22 @ 16:04:47
URL: http://elinotitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0