Resultat, Bohuscupen omg 1


Vi kom trea som ni ser :)

Framridning:
Eftersom det är så sjukt många ryttare på framridningen samtidigt när man tävlar lag så GÅR det knappt att rida ordentligt, man får ta några varv i varje gångart och sedan är de bra. DÅLIGT är det. Så det blev som det blev på framridningen.

Heat 1:
Lugn som en filbunke när vi gick in på banan, jag var däremot hypernervös. Red bredvid Kiwi som aldrig tävlat förrut men hon reagerade inte det minsta. Var med på alla grenar utan två-flagg, han var jättebra, pigg men jag vågade inte riktigt släppa honom så det blev några missar.. Missade tre stycken växlingar som var himla onödiga. Gjorde en så jävla pinsam grej också.. Frida, min lagledare stog vid rumpan på Lucky, och han jazzade runt lite och snurrade, så han råkade putta till Frida som var helt inne i själva tävlingen så hon flyger typ en meter (överdrivet) och ramlar rakt ner på marken. Hahahha, så jäkla kul! Men ack så pinsamt. Som tur var så hände inget med henne ;) Vi kom tvåa i detta heatet.

Heat 2:
Min prins säger jag bara! JÄVLAR vad bra han var här! Han lyssnade så perfekt på mig och vi gjorde en enda miss vad jag kan komma på (utan växlingsmissar då), och det var på flaggor när flaggorna "satt ihop" så jag fick med mig båda. SÅ JÄVLA BRA ÄR HAN! Han var så peppad i starterna och sedan bara skjöt han iväg. Upphoppen satt som en smäck och vi var med på varenda gren, så jävla grym är han!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va duktiga ni är :DD

och du... jag RÅKADE läsa en mening av det du skrev om PLL/"A", MITT LIV E FÖRSTÖRT :(

2012-03-25 @ 19:31:18
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Annie Kvillebo

Gud vad duktiga ni var och han ser så fin ut i kroppen nu också! Ni passar verkligen ihop också! <3 pussa och krama han från mig:D

2012-03-25 @ 20:53:30
Postat av: Malou

Ni är GRYMMA! <3333

2012-03-25 @ 21:31:40
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0