Snart iväg på gymkhanaträning

Visst har min uppdatering blivit mycket bättre? Man märker iallafall att statistiken höjs ju mer jag bloggar, igår blev det ju riktigt bra uppdatering till och med, 5 inlägg! :) Jag tar igen mig från min svacka.

Idag har jag haft NO-nationella prov, det var förjävligt rent ut sagt. Men jag kunde svara på i princip varenda fråga, så det var skönt! Efter lunch så skulle vi alla 9or kolla på en Andra världskriget film, jag är så trött på att vi ska vara inne och se på film jämt! Iallafall slutade vi vid 20 i 3 och då kom Natta och hämtade mig, vi åkte hem och red ut på Moa & Trevina, var evigheter sedan jag red Moa, hon som har lärt mig rida ;) Men vi red ut en stund och sedan drog Moa iväg i full kareta, hon har spatt och är gammal så hon rids inte så mycket, utan brukar bara skrittas och trav någon enstaka gång. Men idag blev det andra takter ;) Damen drog i all världens fart och jag hade ingen chans att få stopp på henne. Hon tyckte det var så jävla kul! Första gången hon galopperar på evigheter!

Efter ridturen så fixade jag allt i stallet åt Q, L & K, snart ska jag & Evelina dra iväg på gymkhanaträning. :) Så vi hörs efter det, det kommer kanske upp inlägg sen, beroende på vad jag har i utkast. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0