Stress

Det är boom chacka boom i mitt huvud just nu och jag ORKAR inte ens tänka på allt jag BORDE göra istället för att sitta här och blogga. JAG ORKAR INTE BLOGGA HELLER!!!!!! Hyperventilerar typ för jag är så stressad. Klockan är ÅTTA och jag ska ligga i sängen- färdig att sova om minst tre timmar. Jag är så jävla irriterad på allt också. ÅH.

På min lista för kvällen:
Duscha, skriva SO, tänka igenom min audition till cabarén, skriva färdigt engelska-uppgift, äta, läsa min bok, packa skolgrejer, påminna mamma om att ta ut pengar, påminna mamma om att ringa Jonni imorgon, ringa Anneli, packa upp min väska.

ÄÅHÅHsk jghldt8yigfrse90år7d8hiosdgioödgiosdt ioået s
SÅ KÄNNER JAG!!!!!

är så jävla irriterad. hejdå. ska bara döda någon först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0