Till dig från mig min kära vän!

Du är underbart fin
Du är underbart snäll
Du är underbart omtänksam och du är underbart bra!

Jag är så glad att jag fått lära känna dig och bli din vän.
Att få tillbringa dagarna med dig gör mig lycklig ända in i själen. Du är en glädjespridare!
Du förstår människor, du vill hjälpa och du är bra på det. Du har hjälpt mig i svåra stunder och självklart kommer jag alltid finnas brevid dig i alla lägen. Det är bara ringa om du vill något, även om det skulle vara mitt i natten för jag står vid din sida föralltid. Du är en helt grym tjej med höga ambitioner! Du är duktig på det mesta, du måste bara våga inse det själv.

Du är perfekt precis så som du är för du är Amanda Josefsson! Du ska se ut som du gör, annars är det inte du längre utan en kopia. Varje sekund jag får tillbringa med dig gör mig så glad för du sprider en sådan glädje runt dig. När du ler så ler alla andra också! Jag vill att du ska veta vilken underbar tjej du är och att jag är så glad för att vi har har skapat så roliga minnen tillsammans.
Jag kommer nog aldrig glömma London-resan, Sälen eller när du tvingade mig att hoppa Lucky fastän du egentligen inte vågade själv och när du hoppade Hildur. Vi har mer minnen tillsammans med det skulle ta lång tid om jag skulle skriva ner alla.

Du är helt amazing Amanda!

//Ida


Sitter inte alls här med tårar i ögonen och inser ännu en gång att jag har världens bästa vänner. UNDERBARA Ida har skrivit detta, hittade det som ett utkast på bloggen. Älskar dig, så sjukt mycket!!!!!!!!!!!!! ♥
/amanda

Kommentarer
Postat av: Ida

Blev du överraskad? Love U ! <3

2012-03-03 @ 22:56:27
URL: http://horseandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0