28 Maj 2008

Idag har jag varit en stolt ägare till världens vackraste c-ponny sto i exakt fyra år.

Tiden går så otroligt fort, jag kan inte förstå att det är fyra år sedan jag fick chocken, glädjen, tårarna i ögonen, alla känslorna kom på en och samma gång. Så mycket glädje, så mycket sorg, så mycket allting. Jag kan fortfarande inte förstå att just hon blev min. Hon är en one million dollar ponny och jag älskar henne så att det gör ont.

Första gången jag satt på henne när hon var min. <3

When my world is falling apart, when theres no light to break up the dark, thats when I look at you.
When the waves are flooding the shore, and I cant find my way home anymore thats when I look at you.
You apear just like a dream to me.

Lyckås Qlementine,
världens vackraste ponny.
Jag älskar dig obeskrivligt mycket,
kan inte leva utan dig.
Du är det bästa som har hänt mig.
You're one in a million ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tårar i ögonen! <3

2012-06-04 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0