Cabaré 2012


Då var min & mina kära älskade classmates sista cabaré på Friskolan i Kärna gjord. Fy vad sorgligt det känns men jag känner mig ändå färdig med friskolan. Även fast det var svårt att hålla humöret uppe och inte gråta igår under sista föreställningen någonsin så var det ändå skönt. Jag ville absolut inte gråta där inne mitt på scen bland allihopa för något jag sagt så länge att jag bara vill lägga av med och sluta på skolan så snabbt som möjligt, så det är först nu när jag kollar igenom bilder & lägger upp dom på facebook och taggar folk, skriver cabare ♥ på dom och lägger upp dom i mitt 2012 album som mina tårar börjar rinna.

Jag kommer aldrig glömma hur otroligt kul vi haft under dessa veckor, under alla våra terminer tillsammans. Men det är sorgligt att det snart är dags att lämna allihop, vi har det så jäkla kul i våra klasser, fast man växer ifrån varandra så är vi som en familj för varandra. Vi finns där i vått & torrt, vi kämpar tillsammans, vi växer upp tillsammans. Men om 33 dagar är det inte vi som går i 9an längre, utan då har vi splittrats för gott.

Kära underbara Paternoster & Vinga på Friskolan i Kärna 2012, jag älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0