Don't wake me up

Dearly beloved,
if this love will only exist in my dreams
Don't wake me up


Jag har inte haft tiden till att blogga idag heller, segt när det blir flera såna dagar för bloggen står verkligen still då. Förlåt </3

Iallafall fick jag reda på att jag hade glömt mitt smink hos Evelina så imorse körde mamma dit mig och jag sminkade mig och åkte med Ewe på bussen till skolan. Skulle visserligen bara vara där från 9-12 för skulle iväg på utspring för min kusin Fredrik. Var en mysig dag i skolan <3 Efter utspringet åkte jag hem, kollade lite Gossip Girl och gjorde mig iordning för att åka till Majas (min syssling) mottagning. Det var riktigt roligt och jag är så glad för både hennes & Fredriks skull. Vill med uppleva studenten nu!!

Kom precis hem och nu ska jag sticka ut och skritta min prinskorv som nu ska sättas igång efter sin lilla sommarvila. Kände att han lika gärna kunde få den nu så är han fit for fight över alla tävlingar i sommar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0