Evelina Victoria Nilsson

Det är så jäkla svårt att börja såna här inlägg, men allt för Evelina. ;) Haha!

Alla borde ha en vän som Evelina, hon förstår mig till 110% och det finns inte en enda grej som jag inte skulle kunna säga till henne. Inte någonting som jag undanhåller henne. Jag kan inte beskriva våran vänskap, så ni får några vackra bilder istället ♥

Min vackra Semilla, Rilfen, Smilligirl, Smixen, bästavän, Ewe, Äwä, Rilf, Riffe, Milfen, Filfen, Smilla, Smill, Smills, jag kan inte ens skriva alla namn på dig. Bästa du! ♥





evelinavictoria @ instagram  l  evelina nilsson @ facebook  l  nattstad.se/evelinanilsson

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 19:18:25
URL: http://fotokobran.se
Postat av: (a)

vad betyder rilfarna? haha fattar inte:D

2012-05-23 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0