Godnatt

Det här är min absolut sista kväll med min kära macbook.
Jag ska klara mig utan macbook fram till Juni, åh jesus. Önska mig lycka till! :(

Idag (klockan är över 12) ska jag lämna in min dator till skolan för att aldrig mer få tillbaka den. Den ska nu vandra vidare till nästa elev som ska få njuta av tiden såsom vi har gjort, jag & min kära dator. <3 Tack för den här tiden.

Det börjar bli äckligt nära nu när cabarén är gjord, lämna in datorerna, sista skoldagen imorgon, åker till Berlin på måndag, allt är snart slut. Min tid på friskolan är snart gjord. Det känns så äckligt sorgligt. Fy!


Nu ska jag kolla till hästarna en sista gång, mamma kollar senare inatt, om jag vågar! Haha!
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Malou

Åh fy vad jag inte vill lämna tillbaka den! :((((((( <3

2012-05-16 @ 07:57:37
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0