I would lie and say that you're not on my mind

Tjenare!

Jag ligger i sängen, snackar med frugan (Evelina), vi lyssnar på musik och varandras problem här i livet. Vill ni veta en grej? Vi har båda vart hjärtekrossade samtidigt och nu är vi lyckliga samtidigt! Haha, gud vad töntigt det där lät.. Iallafall ska jag snart dra upp frugan ur sängen, tvinga henne på en roadtrip på moppen. Haha, som om jag kommer lyckas ;) Värt att försöka iallafall!

Det har vart sjukt mycket folk här idag, haha. Alla vill kolla på våra fina underverk. <3 Och en grej till! Jag har äntligen bestämt mig om Snäckans stavning! Nequetarine, mamma tyckte det eller Neqtarine, jag vill helst Nequtarine, men hellre Nequetarine än Neqtarine. Usch! Jag har iallafall idag börjat kalla henne för Snäckan, hur gulligt som helst. Hon är urmysig, suger på fingrarna! <3 Idag när vi tog in dom från hagen sprang hon efter mig och föltuggade åt mig.. Älskar henne redan! GOSEN! <3 <3

Grattis Loreen till vinsten av Eurovision Song Contest 2012, awesome att det är i Sverige nästa år! UNTZUNTZ!

Kommentarer
Postat av: ylva

vilken liten mysig! ;)

2012-05-27 @ 18:30:26
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0