Is this how Marilyn Monroe feeelt?


Jag är äckligt lycklig just nu, jag vet inte vad det är! Fast har haft en lite ledsen-känsla över hela mig idag, fram tills kvällen. Var så jävla go kväll att jag dör. Det är läskigt hur man kan bli glad av en sådana små grejer egentligen. Som till exempel att min baby är världens goaste och jag bara smälter & dör gång på gång, att min bästavän har fått sin älskade ;) Haha! Tror ni kan ana vad vi ligger och pratar om & vilka vi smsar med ;) Hahaha..

Finns bara några grejer som skulle vart som grädden på moset just nu, men ALLT kan inte vara 110% och det gäller bara att ha siktet högt och inte lägga ner onödigt mycket energi på saker som inte är värt det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0