Kämpat, kalas & skolavslutning

Phueew, jag har sån tur att jag är omringad av människor med högsta kvalité i webb-design. CRED till Julia som har gjort min header & till Malou som har hjälpt mig att få ordning på alla storlekar på texter os.v. Grymma är ni! :D Nu har jag & Malou kämpat i evigheter (känns det som) med att få allt att passa ihop och ännu en gång är jag arg på mig själv att jag valde blogg.se som min bloggportal. Ni skulle bara veta hur enkelt det är med blogspot & nattstad! Men dock så fula adresser och konstiga kommentarsportaler. Nej, usch nej. Blogg.se är enklast & snyggast (dock inte på insidan bloggen).

Kan du inte se den nya headern? Klicka F5.

Idag fyller ju även min syster 21 år, så har varit på kalas hos henne i Bohus, hon har precis flyttat dit tillsammans med sin pojkvän Jimmy. Stort grattis till henne! ♥


Idag har jag även provat mina skolavslutningskläder, ska faktiskt ha klänning, har det vääääldigt sällan men eftersom det är min allra sista skolavslutning på grundskolan så får jag faktiskt klä upp mig lite..! ;)

Gillar ni mitt välstädade rum eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hur galet snygg är du inte i klänning då??? helt sjukt vacker är du!<3<3

2012-05-14 @ 14:16:17
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0